onsdag 18 februari 2009

Paul först, sen Kim


Ikväll har jag pratat med min kära vän Angelica i typ en och en halv timme. Vi gick gymnasiet tillsammans och var riktiga bundisar på den tiden. Det var hon och jag mot världen typ. Synd bara att vi inte pratar lika ofta nu som förr. Det får det lov att bli ändring på!
Har precis kommit upp från solariumet och jag luktar... solarium som är lika med uscha!

Ikväll fick jag även veta att jag måste lägga Kim-intervjun åt sidan en vecka för det blev en brådis-grej som dök upp.
Paul Lötberg (från idol) har gjort comeback (kan man kalla det comeback?) med en ny singel. Videon till låten ska man kunna spela på fresh magazines hemsida så en artikel till det är ju såklart ett måste. Imorgon ska jag ringa till han för att boka en intervju till måndag.
Det blir att researcha han och skriva frågor imorgon. För under helgen kommer jag inte hinna då jag får storbesök av mina föräldrar.

Om en timme börjar mitt favoritprogram Efterlyst (btw, Hasse Aro var inne på wasahallen i tisdags och han hade sitt barn? barnbarn? med sig och blev alldeles överlycklig då den lilla tösen på fyra år kunde parkera sin lilla vagn själv). Innan dess ska jag faktiskt bara lägga mig ner, ta en snus och sätta på tv:n. MMMM, livet är härligt. :)

Inga kommentarer: