söndag 22 februari 2009

Nu är det Buddy som gäller

Buddy Holly var helt fantastiskt! Bra musik, fina kläder ja allt var helt klockrent! Har laddat hem de mest av hans musik nu så nu får grannarna stå ut med lite Buddy :)
Efter musikalen igår gick vi på en grekisk restaurang och jag åt oxfilé med fetaost. Det var sjukt gott och det hade jättebra service också! Jag rekomenderar verkligen Esperia på Sankt Paulsgatan, Södermalm!

Nu har mina föräldrar åkt hem till Norrland igen och jag sitter här och försöker få ihop frågor till intervjuen med Paul Lötberg imorgon. Det går väl sisådär. Googlar man på han så finner man ytterst lite information om han. Jag får helt enkelt skriva frågor jag själv vill ha svar på och som andra också vill.

Ikväll kommer min kompis Petter hit. Det blir middag och film. Myspys :) Men innan måste jag som sagt skriva ner frågor och skriva klart en responstext som ska vara inne imorgon.
Imorgon kommer även söta katten Iven hit. Tessan ska åka till Piteå en hel vecka och jag får äran att vara kattvakt under den tiden. Ska bli tokmys att ha en liten krabat som Iven här :)

Inga kommentarer: