måndag 23 februari 2009

Intervju med Paul klar!

Filmkvällen med Petter igår var mysig. Vi såg en sjukt läskig film. Den hade tydligen förbjudits i flera länder och det förstår jag, jag fick till och med ont i magen efteråt. Sen somnade vi till Bolt.

Imorse gick jag till Tessan där jag åt frukost. Sedan gick vi till mig med alla kattgrejer och nu leker Iven med en socke. Ska ta massa bilder på honom och lägga upp :)

Nu har jag precis intervjuat Paul Lötberg också. Han var toktrevlig och en riktigt bra intervjuperson. Sådant gillar vi!
Jag hade glömt bort att jag faktiskt har sportlov från skolan denna vecka (även fast jag har en fet novell att skriva till bokpubliceringen).
Men nu ska jag sätta mig ner och skriva artikeln, känner på mig att detta kommer bli något grymt! Länkar såklart då den ligger uppe.

Inga kommentarer: