söndag 8 mars 2009

underbar kväll i skärmarbrink

Kvällen med Anna, Tia, Marie och Cherie var jättemysig! Började med att alla träffades vid Globen. Det var väldigt många hårdrockare där och kanske inte så konstigt, för Metallica skulle spela. Iallafall så gick vi och handlade mat på ICA och gick sedan hem till Cherie som bodde väldigt litet men det var inte trångt på nått sätt, sjukt nära globen. Kvällen gick. Vi såg melodifestivalen, spelade ett roligt frågespel som heter "Hur fan visste du det?"och det var riktigt roligt! Tyvärr glömde jag kameran hemma. Typiskt.
Det blev inte så sen kväll, var hemma vid ett. Men det var rätt skönt ändå :)

Idag händer inte alltför mycket. Det är ju söndag, då ska det inte hända mycket.
Klockan elva kommer helen (inredningsnågonting roomie) och ska mäta om lite i min lägenhet. Hon hade missat på något mått.
När hon har åkt så ska jag ta en långpromenad i hagaparken. Nu förtiden hinner jag bara ta den en gång i veckan. Det är lite småtråkigt.. Men på sommaren finns det på något sätt mer tid. Då ska jag gå dagligen!

Inga kommentarer: