söndag 8 mars 2009

jag blåste nästan bort


Helen är verkligen en kanonbrud! Hon frågade om jag var nervös och så inför inspelningen och hur det kommer bli. Jag sa ja och berättade det jag var mest nervös för (: att prata inför kamera.) Hon lugnade mig och berättade vad som kommer hända och nu känns det mer roligt faktiskt. :)


Efter att Helen gått gick jag på en långpromenad i hagaparken. Det skulle ha varit en alldeles underbar promenad OM det inte hade blåst så jävla mycket. Jag blåste seriöst nästan bort. Hagaparken ligger ju alldeles omringad av vatten (på den sida av haga jag går), så det kanske inte är så konstigt att då det väl blåser, så blåser det som fan där.

Jag gick förbi kanon-ica på ynglingegatan och hyrde en "Låt den rätte komma in". Jag har snart läst ut boken (ska läsa ut sista delen nu på dagen) och det ska bli spännande att se om filmen är lika bra som boken (har jag svårt för att tro, men har hört att den ska vara rätt bra ändå faktiskt). Jag kallar den ica jag gick på för kanon-ica eftersom att de har kanon-priser. typ alltid.

Billig frukt, men framför allt billig hyrfilm. 9 KR/DYGN!

Så ikväll ska jag, håll i hatten, Dissa Beck och se låt den rätt komma in, istället. Jag bryter mitt alltför bekväma mönster. hallelujah



Inga kommentarer: