måndag 2 mars 2009

Tänk om..

Idag ska jag göra något så ovanligt som att.. skriva! Det känns som att jag 24/7 sitter fastklistrad framför datorn. Måste göra något åt detta. Nej, just det, det är mitt jobb. Jag har börjat tänka extra mycket på sommaren nu. Till sommaren är jag klar med skrivarlinjen, jag måste jobba för att få mer pengar. Tänk om jag inte får på eu-kommissionen och inte på tidningar som jag sökt på? Då måste jag gå tillbaka till wasahallen. NEJ! ÅH! Jag får bara ångest och blir lite tårögd då jag tänker på det. Jag borde söka på andra tidningar. Vilka som helst egentligen. För det handlar just nu bara om att jag vill göra det jag brinner för. Och jag kan ju knappt förvänta mig något annat än bottennapp då jag är så pass ung.
Jag ska kolla upp en massa tidningar nu, innan de tillsätter massa sommarvikarier. Done and Done!

Inga kommentarer: