söndag 1 mars 2009

polis på marken & utmaning

Kvällen med Anna igår blev jättelyckad förrutom att det inte riktigt blev som vi tänkt oss. Ett bråk utanför Solidaritet, där en polis blev nerslagen av någon kille blev lite för mycket för oss och kylan höll på att döda oss, så vi åkte hem. Men vi hade jättekul!
Idag har jag hunnit vara ute på en långpromenad i hagaparken. Det är så sjukt härligt väder ute. Klarblå himmel, solen skiner. Helt otroligt!
Har suttit de senaste timmarna och skrivit på min novell. Det går faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Men jag ska skriva till tingsrätten och höra lite mer om domar och så, för att texten ska bli så äkta som möjligt.

Jag är ju inte den som är den. Min vän Sussie utmanade mig i hennes blogg. Jag är så tråkig så jag kommer inte utmana någon, men jag gör den såklart!

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmande dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte svara som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!
1. Vad heter du? Sandra
2. Ett ord på fyra bokstäver: Stil
3. Flicknamn: Saga
4. Pojknamn: Seth
5. Yrke: Skribent
6. Färg: Silver
7. Klädesplagg: Shorts
8. Mat: Sushi
9. Sak i badrummet: Solskyddsfaktor
10. Plats/stad: Södermalm
11. En orsak att vara sen: Skavsår
12. Något man skriker: Skitstövel!
13. Film: Sex and the city - The movie
14. Något man dricker: Sodavatten
15. Band: Snow Patrol
16. Djur: Silverfisk
17. Gatunamn: Sveavägen
18. Bil: Saab
19. Sång: Sober

Inga kommentarer: