tisdag 17 februari 2009

poetisk underton

Känner mig stressad för ingenting. Kom hem kvart i nio från jobbet.
Jag springer runt och polerar allt så det ska vara fint imorgon då inredningstjejen kommer. Jag är nervös för vad hon kommer fråga. Det värsta jag vet är frågor som typ är omöjliga att svara på direkten. Typ: Hur vill du att din lägenhet ska se ut? Visst har jag en aning om hur jag vill att min lägenhet ska se ut, men i stundens hetta vet man ingenting.
Slängde ju ihop en responstext imorse som jag skickade in till min responsgrupp. Den kändes tråkig och jag såg mest fel och stress i texten. Men ikväll hade jag fått en respons på den (1 av 4) och han som responsrat gillade den, tycker att jag har en poetisk underton i texten och jag antar att det är något positivt då poesi inte är det lättaste (oftast).
Vi får se vad de andra säger.

Nu ska jag polera vidare ;)

Inga kommentarer: