fredag 20 februari 2009

nu är jag klippt :)

Under helgen är som sagt mina föräldrar här.
Idag har vi traskat omkring på kungsholmen i solen och så har vi ätit semlor.
På förmiddagen städade vi min lägenhet och fixade upp en kryddhylla i köket som jag tjatat så länge på. Jag och pappa gick på jakt efter ett vindsförråd och hittade till våran förvåning ett som var helt tomt. Nu agerar inte min walk-in längre förråd utan bara... walk-in :)

Ikväll kom syrran hit och klippte mig, så nu är jag korthårig men jag får ihop till en pytteliten knorr (Ni närmaste vet vad jag menar:P)! Det blev ungefär som på bilden faktiskt, min syrra är helt tokbra på att klippa exakt som man vill ha det. Men jag måste köpa massa hårstylingprodukter för att få det sådär snyggt som på bilden.

Imorgon väntas musikalen Boddy Holly och middag på grekisk restaurang. :)

Inga kommentarer: