söndag 15 februari 2009

nu är det dags att ta sig i kragen!

Kvällen med Anna igår var jätterolig. Vi pratade mycket thailand, vad vi ska göra för utflykter osv. Man kan inte annat än att längta! :)
Idag har jag varit kattvakt några timmar och så har jag kollat på O.C. Alltså en slapp söndag. Men det är ju det bästa med söndagar och det är skönt att få vila upp sig lite. Det har varit så mycket på sistone att kroppen bara lagt av de senaste dagarna, jag har inte haft ork till någonting. Men jag känner mig redo igen, för att jobba, plugga och ha fullt upp!
Imorgon får jag bland annat besök av någon/några från jarowskij som ska kolla på min lägenhet och diskutera med mig om programmet, vilket blir hur kul som helst! Jag har inte riktigt fattat det än, känner att det är lite föör bra för att vara sant. Men det är bara njuta :)

Inga kommentarer: