fredag 27 februari 2009

Maggio, shopping, god mat = fredag 27 Februari 2009

Godmorgon!

Lyssnar på Veronica Maggio just nu och känner att detta kommer bli en bra dag.
Artikeln är klar, jag ska bara putsa på den, sen skicka in den.
Klockan elva ska jag träffa Anna i city för en heldag på stan. Ruggigt peppad! Jag och Anna ska gå på jakt efter fina skor och kläder till imorgon. Och så ska vi såklart äta på Kungshallen.

Förresten så fick jag boken "He's just not that into you" igår och jag började läsa den innan jag skulle sova igår. Läste typ ut halva boken. Den är så jävla klockren. Kvinnor skickar in frågor till Greg, som "varför har han inte ringt mig" "varför vill han inte ha sex med mig?" "jag-vill-inte-vara-någons-pojkvän-just-nu-ursäkten". Jag börjar nästan skratta för alla frågor som alla kvinnor vill ha svar på kan sammanfattas i en mening "Han är helt enkelt inte intresserad av dig". Det där är en bok som alla kvinnor bör ha hemma, iallafall bör ha läst. För fattar ni var tid vi skulle spara på att slippa fundera. Den där boken borde alla som börjar högstadiet få (som skolmaterial), för det är faktiskt övningar i boken och... ähhh den är bara fantastisk! Jag längtar till ikväll då jag får lägga mig och fortsätta läsa. :)
Nu ska jag hoppa i duschen!

Inga kommentarer: