torsdag 19 februari 2009

Intervju med Paul bokad.

Haha guu jag är verkligen skitdålig på att ringa till folk och boka intervjutid. Jag tappar alla ord och istället för "Hej!, jag heter Sandra Lindqvist och jobbar på mode- och nöjestidningen Fresh Magazine! Vi är jätteintresserade av att intevjua dig" blev det "eeehm.. HEJ! jag heter Sandra.....eeeeh.....Lindqvist och jobbar på....... mode- och nöjestidningen Fresh Magazine! Du...... vi är intresserade av att intervjua dig. Är du på?"
Han verkade mest..lugn. Hur som helst ska jag intervjua han på måndag vid halv elva. Det här blir första gången någonsin jag intervjuar en kille.
Han nya låt och video kan du se här fast du kanske mer känner igen han som forna idol-killen då han sjöng Bridge over trouble water
Nu ska jag hoppa i duschen!

Inga kommentarer: