tisdag 17 februari 2009

Idag är det Sandras dag

Idag är det den 17:de februari - det är min namnsdag. Då jag var liten hatade jag namnet Sandra. Jag tyckte det var jättefult och kunde inte förstå varför jag inte fick heta Beatrice (som är mitt andranamn). Men idag gillar jag Sandra, fast inte lika mycket som Beatrice. Fast jag gillar Sandie. :)

Idag Måste jag skriva en responstext för den ska in idag. Jag ska även läsa andras texter och skriva responser på dem. Eftersom att jag inte har börjat kommer jag behöva hela dagen till detta.
Ikväll ska jag jobba på wasa igen och jag hoppas verkligen inte att "ensam mamma söker.."-norrlänningen kommer in igen. Då kommer jag börja gapskratta. Jag hade en konvensation med honom igår nämligen.

Just det, då jag kom hem från jobbet igår hade jag fått en försenad alla hjärtans dag-present av Tessan. Det var hårspray från frisörsalong. Hon är så gullig :)
Igår bokade Anna våra biljetter till Thailand. Det ska bli såå sjukt kul. Nu har jag något att längta tills. Fast före thailand blir det andra roliga saker. Sommaren i Stockholm är fantastisk och så har vi Pite-trippen, alla gratiskonserter i kungsträdgården. Det är mycket att se framemot :)

Nu är kaffet klart!

Inga kommentarer: